9028 Győr-Szabadhegy,
József Attila u. 129

Élettapasztalatok

2010. július 25., 20:02Hölgyek a konditeremben

A hölgyek folyamatosan kapnak kedvet a súlyzós kondicionáláshoz, melynek elsődleges oka a tudományos alapokon nyugvó testedző programokban rejlik.

Nem elhanyagolható továbbá az sem, hogy ezekkel az edzésekkel megelőzhető az oszteoporózis (csontritkulás). A hölgyek lassan, de biztosan felismerték, hogy a súlyzózás remek kontúr fejlesztő és zsírégető testmozgás! A modern doppingmentes, testtipus szerinti edzésprogramok nem befolyásolják negatívan a nőiességüket! Azok a félelmek amik a nagy izmokkal kapcsolatosak alaptalanok! Egy nőnek nincs meg az a természetes testosteron szintje ami szükséges lehet ahoz, hogy férfi izmai legyenek. Az izomépítés nem egyszerű dolog még a férfiaknak sem! Csak azok a nők fejleszthetnek vonzó testet akik szilárdan eltökéltek, hogy formába szeretnének jönni, és heti 3-4 alkalommal képesek meg is izzadni érte. Megváltoztatják étrendjüket, mert hát amit eddig ettek (most álljanak szembe a tükörrel) ezt az eredményt hozta. Nem lesz gyors eredmény! Nincsenek varázsprogramok! És bármikor elkezdhető! Válasszunk egy jó edzőt magunknak, és tűzzünk ki célokat. Egy kezdőnek szüksége van arra, hogy az összes fő izom csoportját eddze, de mindig szem előtt kell tartania, hogy neki alapvetően mások az edzésigényei, mint egy férfinak. Egy nőnek más izmokra kell hangsúlyt fektetnie. Egy férfi konditermi harcos éjjel nappal edzi a karjait. Egy nőnek nincs szüksége hatalmas karokra, inkább a lábait, far, hasizmait kell előnyben részesíteni. A karok másodlagos fontossággal bírnak. Ez azt jelenti, hogy több munkát fog végezni lábakra, csípőre, hasra és kevesebbet a hátra és a karokra. Tehát mást akar a férfi és mást a nő.  Az első 1-3 hétben egy meggfelelő edzésprogrammal óvatosan felkészíthetjük a testünket egy minőségibb edzésmunkára. Az program elkezdésével egy időben a táplálkozásban is változás szükségeltetik. Lehetőleg kerüljük a cukros, zsíros, túlzottan húsos ételeket! Minden üres luxus kalóriát, helyette tiszta élő ételeket, gabonákat, gyümölcsöket, zöldségeket, savanyított tejtermékeket, teljes kiörlésű péksüteményeket, és lehetőleg kevés sovány húst fogyasszunk. Rendszert kell az életünkben is, a csokoládé nem magától ugrik be a szánkba, arra mi adunk parancsot és a kezünk végrehajtja. Hát innentől kezdve hátr arc, és új parancs van érvényben! Szakítunk a régi önmagunkkal (ezt is fokozatosan), észre se vesszük már új ösvényen lépkedünk. És nem csak lépkedünk, hanem egyenesen kocogunk, futunk, rohanunk és másokat is magunkkal rántunk!

A legtöbb nő aki felhív telefonon, vagy megkeres levélben az edzésprogramok után érdeklődik. Természetesen mindenkinek más programra van szüksége és ehhez kell a szakember. Íme egy mintaprogram:

bemelegítés:gimnasztika, bicigli,  kb 20 perc

                       -hasprés

                       -lábnyújtás, lábhajlítás

                       -combközelítés gépen

                        -guggolás

                        -kitörés

                        -vádli állva

                        -tárogatás fekve

                        -hátgép

                        -tricepsz csigán

                        -bicepsz ülve

                        -hasprés

                        -sífutás

                        -levezetés, nyújtás, lazítás

Ez a program nem mindenkinek jó. A megfelelő személyre alkalmazva viszont hatékony lehet egy jó étrenddel kombinálva. Kedves hölgyeim válasszanak jelmezt a szerephez, és lépjenek ki a színfalak mögül. Higgyék el megéri! Én szurkolok önöknek! Mi férfiak szurkolunk önöknek

Nagy Sándor edző

 

 

 

 


Hozzászólások

Még nem szólt hozzá senki!


Hozzászólok

* A kiemelt mezők kitöltése kötelező!


!
!




Megosztás
« Vissza az előző oldalra!

Dávid Stúdió - Magyar